Erken boşaldığımızı nasıl anlarız? Bu konu açılınca insanların bir anda ciddileşmesi, göz kaçırması ya da “bunu konuşmasak mı?” moduna girmesi aslında başlı başına bir şey söylüyor. Çünkü cinsellik hâlâ günlük hayatın içinde var ama konuşulması en zor alanlardan biri. Hele konu “erken boşalma” olunca, iş biraz daha hassaslaşıyor. Ama dürüst olalım: herkesin aklında aynı soru var ama kimse yüksek sesle sormuyor. İzmir’de yaşayan, sosyal medyada sürekli farklı görüşlere maruz kalan biri olarak şunu net söylüyorum: bu konuya ya aşırı dramatik yaklaşıyoruz ya da tamamen görmezden geliyoruz. Ortası yok. Oysa mesele ne abartılacak kadar büyük bir tabu ne de “geçer gider”…
Yorum Bırak